Często zadawane pytania

1. Dlaczego cały czas pokazuje się "uczestnictwo niezatwierdzone"?
Uczestnictwo zostaje potwierdzone dopiero gdy otrzymamy Twoją opłatę za konkurs - jednak nie jest to zautomatyzowane. Osoba zarządzająca konkurem musi fizycznie odznaczyć iż opłaciłeś uczestnictwo w konkursie. Prosimy o cierpliwość, dopiero po upływie 14 dni po dokonaniu przelewu, Twoje uczestnictwo nadal nie będzie potwierdzone - wtedy skontaktuj się z pomocą techniczną.

Po upływie terminu nadsyłania prac konkursowych, czekamy jeszcze 7 dni na przelewy - dopiero po tym okresie zdjęcia, których autorzy nie opłacili konkursu, są z niego usuwane.
2. Pojawił sie komunikat "Dziękujemy za przesłanie prac konkursowych."
Jeżeli w Twoim profilu, zamiast przycisku "Dodaj zdęcie" pojawił sie napis "Dziękujemy za przesłanie prac konkursowych" oznacza to że przesłałeś już 5 prac konkursowych. Przesłanie większej ilości prac jest niemożliwe.
3. Nie mogę przesłać zdjęć
Przede wszystkim upewnij się, że nie wykorzystałeś już limitu. Jeżeli wybrałeś zdjęcie z komputera i nacisnąłeś przycisk "Dodaj" i nic się nie dzieje - odczekaj jeszcze kilku minut. Sprawdź na pasku przeglądarku czy nie widać ikony "przesyłania zdjęcia". Gdy Twoje zdjęcie zostanie wgrane, zostaniesz przeniesiony na podstronę z wgranym przed chwilą zdjęciem.

Jeżeli nadal nie możesz przesłać zdjęć - skontaktuj się z pomocą techniczną naszego konkursu - jednak pamiętaj, aby dokładnie opisać problem.
4. Czy mogę zmienić hasło do konta?
Uczestnik konkursu nie ma możliwości zmiany swoje hasła, które podał podczas rejestracji.
5. Czy mogę zmienić adres e-mail?
Uczestnik konkursu nie ma możliwości zmiany swoje adresu, który podał podczas rejestracji.
6. Czy mogę zmienić swoje dane?
Uczestnik konkursu nie ma możliwości zmiany swoich danych, które podał podczas rejestracji
7. Dodałem złe zdjęcie, jak mogę je usunąć?
Skontaktuj się z pomocą techniczną. W mailu podaj nazwę zdjęcia, tytuł - jeżeli podałeś dodatkowy tytuł. Dodatkowo podaj swoje pełne dane adresowe, które podałeś podczas rejestracji - w celu weryfikacji.
8. Nie chcę brać udziału w konkursie. Jak mogę usunąć swoje konto?
Skontaktuj się z pomoca techniczną podając swoj adres e-mail, na który zajestrowałeś konto oraz pełne dane adresowe.