FAQ


1. Dlaczego status płatności cały czas pokazuje ""?
Obsługa płatności nie jest zautomatyzowana. Osoba zarządzająca konkurem musi fizycznie odznaczyć, że opłaciłeś uczestnictwo w konkursie. Prosimy o cierpliwość, jeśli po upływie 14 dni po dokonaniu przelewu, Twoje uczestnictwo nadal nie będzie potwierdzone - wtedy skontaktuj się z pomocą techniczną.
Po upływie terminu nadsyłania prac konkursowych, czekamy jeszcze 7 dni na przelewy - dopiero po tym okresie zdjęcia, których autorzy nie opłacili konkursu, są z niego usuwane.
2. Nie mogę przesłać zdjęć
Przede wszystkim upewnij się, że nie wykorzystałeś już limitu. Jeżeli wybrałeś zdjęcie z komputera i nic się nie dzieje - odczekaj jeszcze kilku minut. Sprawdź na pasku przeglądarku czy nie widać ikony "przesyłania zdjęcia". Gdy Twoje zdjęcie zostanie wgrane, zostaniesz przeniesiony na podstronę z wgranym przed chwilą zdjęciem.
Jeżeli nadal nie możesz przesłać zdjęć - skontaktuj się z pomocą techniczną naszego konkursu - jednak pamiętaj, aby dokładnie opisać problem.
3. Nie chcę brać udziału w konkursie. Jak mogę usunąć swoje konto?
Skontaktuj się z pomoca techniczną podając swoj adres e-mail, na który zajestrowałeś konto oraz pełne dane adresowe.
Patronat
Marszałek Województwa Wielkopolskiego
Patronat specjalny
ZPAF Poznań
Sponsorzy
Mini Market
Nowotomyski Ośrodek Kultury
Restauracja Sandra
Radwan Sport
Dąbex
Bartex
TVK
Unikate
PWiK Nowy Tomyśl
Cargo Expert
PODSADNY | PARTNERS
Patroni medialni
Dzień Nowotomysko-Grodziski
Głos Wielkopolski
Artyści 24
Artyści 24
Nasz Dzień Po Dniu
Wielkopolska
My Region