1. Dlaczego status płatności cały czas pokazuje ""?
Obsługa płatności nie jest zautomatyzowana. Osoba zarządzająca konkurem musi fizycznie odznaczyć, że opłaciłeś uczestnictwo w konkursie.
Prosimy o cierpliwość, jeśli po upływie 14 dni po dokonaniu przelewu, Twoje uczestnictwo nadal nie będzie potwierdzone - wtedy skontaktuj się z pomocą techniczną.
Po upływie terminu nadsyłania prac konkursowych, czekamy jeszcze 7 dni na przelewy - dopiero po tym okresie zdjęcia, których autorzy nie opłacili konkursu, są z niego usuwane.
2. Nie mogę przesłać zdjęć
Przede wszystkim upewnij się, że nie wykorzystałeś już limitu. Jeżeli wybrałeś zdjęcie z komputera i nic się nie dzieje - odczekaj jeszcze kilku minut. Sprawdź na pasku przeglądarku czy nie widać ikony "przesyłania zdjęcia".
Gdy Twoje zdjęcie zostanie wgrane, zostaniesz przeniesiony na podstronę z wgranym przed chwilą zdjęciem.
Jeżeli nadal nie możesz przesłać zdjęć - skontaktuj się z pomocą techniczną naszego konkursu - jednak pamiętaj, aby dokładnie opisać problem.
3. Nie chcę brać udziału w konkursie. Jak mogę usunąć swoje konto?
Skontaktuj się z pomoca techniczną podając swoj adres e-mail, na który zajestrowałeś konto oraz pełne dane adresowe.