Kontakt

Organizator:
polanski.m@poczta.fm

Najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego w panelu status płatności widnieje jako "brak opłaty"?
Obsługa płatności nie jest zautomatyzowana. Osoba zarządzająca konkursem musi ręcznie odznaczyć, że opłaciłeś uczestnictwo w konkursie. Prosimy o cierpliwość, jeśli po upływie 14 dni po dokonaniu przelewu Twoje uczestnictwo nadal nie będzie potwierdzone skontaktuj się z organizatorem. Po upływie terminu nadsyłania prac konkursowych czekamy jeszcze 7 dni na nadejście przelewu. Dopiero po tym okresie zdjęcia, których autorzy nie opłacili konkursu, są z niego usuwane.
Nie mogę przesłać zdjęć
Przede wszystkim upewnij się, że nie przekroczyłeś już dopuszczalnego limitu. Jeżeli wybrałeś zdjęcie z komputera i nic się nie dzieje, odczekaj jeszcze kilka minut. Sprawdź w rogu przeglądarki czy nie widać tekstu "przesyłanie plików". Gdy Twoje zdjęcie zostanie przesłane, zostaniesz automatycznie przeniesiony na podstronę z wrzuconym przed chwilą zdjęciem. Jeżeli nadal nie możesz przesłać zdjęć, skontaktuj się z pomocą techniczną naszego konkursu. Pamiętaj, aby dokładnie opisać problem.
Nie chcę brać udziału w konkursie. Jak mogę usunąć swoje konto?
W ustawieniach profilu (Imię i nazwisko w prawym górnym rogu > Profil > Usuń konto). Pamiętaj, że po usunięciu konta nie będziesz mógł się zalogować, a Twoje dane zostaną bezpowrotnie usunięte. Możesz również skontaktować się z pomocą techniczną konkursu, która usunie Twoje konto. Pamiętaj, aby wysłać wiadomość z adresu e-mail, który został użyty podczas rejestracji.